Veelgestelde vragen

1. Ik weet niet welke mat ik moet kiezen?
Zie onze keuzehulp voor uitleg over de soorten deurmatten.
2. Heeft de mat een rubberen rand?
De op maat gemaakte matten hebben geen rubberen rand. De borstelharen zijn verwerkt in de vinyl rug van de mat, waardoor de mat niet gaat rafelen. De standaard matten zijn wel voorzien van een rubberen rand.
3. Kan ik de mat door jullie laten inmeten en plaatsen?
Binnen een straal van 15 kilometer rondom Nieuwerkerk aan den IJssel is dit mogelijk. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
4. Hoe kan ik betalen bij Maatwerkmat.nl?
In onze webwinkel kan je betalen via Ideal, PayPal, MisterCash, overboeking of onder rembours. Voor meer informatie zie Veilig betalen.
5. Met welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?
Je bestelling wordt verzonden met Post NL. Nadat je bestelling is verstuurd, ontvang je een track en trace code.  
6. Kan ik mijn pakket bij een afhaallocatie van Post NL laten bezorgen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om dit bij het afrekenproces aan te geven. Wel kun je nadat Post NL de e-mail heeft verstuurd dat het pakket onderweg is, dit zelf wijzigen.
7. Wat is de levertijd?
Alle artikelen die in de webshop staan, zijn uit voorraad leverbaar - tenzij anders aangegeven. De levertijd is 2 a 5 werkdagen. Voor 13:00 uur je bestelling geplaatst? Dan wordt deze binnen 2-3 werkdagen verstuurd. Heb je de deurmat na 6 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op. 
8. Wat zijn de verzendkosten?
Al onze producten worden gratis verzonden binnen Nederland. Woon je in België of Duitsland? Dan zijn de bezorgkosten € 4,95. 
9. Hoe bestel ik een gratis staal?
Zie de pagina 'bestellen' onder het kopje hoe bestel ik een gratis staal.  
10. Ik heb een bestelling geplaatst, maar de Ideal betaling is mislukt.
Je kan de bestelling opnieuw plaatsen en opnieuw met Ideal of een andere betaalwijze afrekenen.
11. De website werkt niet goed. Ik kan geen artikelen aan mijn winkelwagen toevoegen en een bestelling plaatsen?
Dit kan te maken hebben met de cache van de webbrowser. Het is aan te raden om de bestelling via een andere browser te plaatsen of de cache van je browser te legen. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan contact met ons op via de chat, e-mail of telefonisch. 
12. Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestiging in je e-mail inbox. Mocht je deze binnen een aantal minuten niet ontvangen, kijk dan even in de map ongewenste post. 
Indien er geen orderbevestiging is ontvangen, neem dan contact met ons op.
13. Ik heb een klacht
Indien je niet tevreden bent over de afhandeling van je bestelling neem dan contact met ons op via ons email adres: info@maatwerkmat.nl. Wij zullen dan samen met jou kijken hoe wij je klacht op kunnen lossen.
14. Kan ik het artikel retourneren?
Ja, alle standaard matten kan je, indien je dat binnen 14 dagen na aankoop aan ons kenbaar maakt retourneren. Raadpleeg de pagina Retourneren voor de procedure.
15. Ik heb een andere vraag, hoe kan ik in contact komen met Maatwerkmat.nl?
Wij zijn telefonisch, via de chat en via de e-mail bereikbaar.

© Maatwerkmat.nl 2018